Δωρεάν διάθεση του 3ου Τεύχους του Περιοδικού ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ

neospaidagogos_3oteuxos

Στη διεύθυνση: http://neospaidagogos.gr/periodiko/index3.html, αναρτήθηκε  το 3ο τεύχος  του περιοδικού «Νέος Παιδαγωγός».

Για download, κλικ εδώ: http://neospaidagogos.gr/periodiko/files/3_Teyxos_Neou_Paidagogou_Maios_2014.pdf

(εναλλακτικά, στη διεύθυνση: http://users.sch.gr/paidpink/neospaidagogos/periodiko/files/3_Teyxos_Neou_Paidagogou_Maios_2014.pdf )

 

Ο «Νέος Παιδαγωγός» (ISSN 2241-6781) είναι το δικτυακό περιοδικό για τον παιδαγωγό του σήμερα.  http://neospaidagogos.gr/periodiko

Υπενθυμίζεται ότι έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες υποβολής εργασιών για συμμετοχή (μετά από κρίση) στο 2ο Συνέδριο «ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ», που θα γίνει στην Αθήνα, στις 16 & 17 Μαΐου 2015, στο Ίδρυμα Ευγενίδου, και είναι υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων. Περισσότερα για το συνέδριο αυτό, στη διεύθυνση: http://neospaidagogos.gr

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 3ου ΤΕΥΧΟΥΣ (ΜΑΪΟΥ 2014)

————————————————————-

  1. Εναρκτήρια ομιλία συνεδρίου Νέου Παιδαγωγού. Μουλά Ευαγγελία … σελ. 6
  2. Ο δάσκαλος παιδαγωγός. Πανούσης Γιάννης … σελ. 11
  3. Ο Κωνσταντίνος Π. Καβάφης ως παιδαγωγός. Μανδραπήλιας Αναστάσιος … σελ. 14
  4. Οι παιδαγωγικές αντιλήψεις του Rousseau. Ρεντίφης Γεράσιμος … σελ. 20
  5. Αυτοαποτελεσματικότητα και ψυχική ανθεκτικότητας. Παπακωνσταντινοπούλου Αρτεμισία,  Δημάκος Ιωάννης … σελ. 26
  6. Καλλιτεχνικά μαθηματικά. Κωτσαλίδου Δόξα, Μαγουλιώτης Απόστολος, Ζωγράφος Θωμάς …. σελ. 34
  7. Το χαλασμένο κομπιουτεράκι ως εργαλείο ανίχνευσης παρανοήσεων στους δεκαδικούς αριθμούς. Παπαδόπουλος Ιωάννης &  Πατσιαλά  Ναυσικά … σελ. 42
  8. Αξιοποιώντας το διαδραστικό πίνακα. Εκπαιδευτική παρέμβαση σε μαθητή με Asperger μέσα από τον «Κύκλο των Φίλων». Μαυράκη Μελπομένη, Πουλασιχίδου Χρυσούλα,  Τσιαρτσιανίδης Αχιλλέας … σελ. 50
  9. Αποτελεσματικότητα και αυτοαποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής μετρήσεις και συσχετίσεις. Τζιβινίκου Σωτηρία, Παπουτσάκη Καλλιόπη … σελ. 59
  10. Βιώματα μοναξιάς των παιδιών με νοητική καθυστέρηση στο σχολικό περιβάλλον. Παπουτσάκη Καλλιόπη … σελ. 74
  11. Διαδικτυακός εκφοβισμός (cyberbullying) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Μία έρευνα σε παιδιά προεφηβικής και εφηβικής ηλικίας  11-15 ετών, που φοιτούν σε σχολικές μονάδες του Πειραιά. Γρηγοράκη Μαρία,  Περάκη Φρατζέσκα, Πολίτη  Αγγελική … σελ. 83
  12. Εκπαιδευτικές πρακτικές για την ανάγνωση της μπράιγ. Παπάζης Φίλιππος & Τσούνη Αναστασία … σελ. 93
  13. Η εκπαίδευση των βαρήκοων μαθητών. Μαλλοπούλου Δήμητρα … σελ. 99
  14. Μορφές κοινωνικού αποκλεισμού των μαθητών με δυσλεξία στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Απόψεις εκπαιδευτικών. Γιαβρίμης Παναγιώτης,  Ιωαννίδης Παναγιώτης … σελ. 107
  15. Στάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στην παιδαγωγική της συνεκπαίδευσης. Ερευνητική μελέτη. Κουντουριώτου Παναγιώτα, Δημακοπούλου Μαρία … σελ. 116
  16. Απόψεις μαθητών υποχρεωτικής εκπαίδευσης για την εθνική τους ταυτότητας. Γιαβρίμης Παναγιώτης, Τσαγκάτος Εμμανουήλ, Πολυχρόνη Αθηνά-Ειρήνη … σελ. 123
  17. Διαπολιτισμική εκπαίδευση. Διδακτικές μέθοδοι και πρακτικές – αντιλήψεις φιλολόγων. Βορβή Ιωάννα & Δανιηλίδου Ευγενία … σελ. 131
  18. Ετερότητα και διαπολιτισμικότητα. Η εκπαιδευτική πράξη ως διασταύρωση ταυτοτήτων και ανάδυση δημοκρατικών αξιών. Εμμανουηλίδου Σοφία  … σελ. 139
  19. Η αναγκαιότητα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Ζάχος Δημήτριος  … σελ. 148
  20. Μια πρόταση ενισχυτικής διδασκαλίας των αρχαίων ελληνικών από μετάφραση σε μαθητές Ρομά. Διονυσοπούλου Γλυκερία – Παναγιώτα, Δελιόπουλος Γεώργιος … σελ. 158
  21. Αντιλήψεις κίνητρα και εμπόδια στην επιμόρφωση των φιλολόγων στα πιλοτικά σχολεία. Γιώτη Λαμπρίνα, Λυγούρα Ανδρομάχη … σελ. 165
  22. Αποτίμηση της επιμόρφωσης Β’ επιπέδου για τον κλάδο Π.Ε. 19-20. Μια μελέτη περίπτωσης. Παπαδάκης Σταμάτιος, Καλογιαννάκης Μιχαήλ  … σελ. 175
  23. Η πιλοτική εφαρμογή του θεσμού της Αυτοαξιολόγησης και οι «εικονικές» εκπαιδευτικές παροχές της. Μαστρογιάννης Αλέξιος … σελ. 183
  24. Πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος της Μεντορείας στις πρακτικές ασκήσεις της γλώσσας. Αναστοχαστικές αντιλήψεις των ασκούμενων.  Οικονομάκου Μαριάνθη … σελ. 194
  25. Ανάπτυξη διαπολιτισμικής επικοινωνιακής ικανότητας στα πλαίσια του μαθήματος των αγγλικών σε μαθητές A’ & Β’ τάξεων. Πόπα Ελένη,  Χόνδρης Γιώργος  … σελ. 204
  26. Αξιοποίηση των projects Λυκείου για θέματα Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού. Λαμπάκη Ολυμπία, Αντωνίου Παναγιώτης … σελ. 211
  27. Διεπιστημονικότητα στην ιστορική και μουσική αγωγή στο γυμνάσιο. Μια πρόταση συνδυασμένης διδασκαλίας. Ανδρεαδέλλη Ελένη, Καραμανέ Ευφημία … σελ. 219
  28. Η οπτική του φύλου στην εκπαιδευτική διαδικασία Glass Ceiling – Το παράδειγμα μιας διδακτικής παρέμβασης. Γιαννάτη Ευδοκία … σελ. 228
  29. Πρόταση για ερευνητική εργασία σχετικά με το κτίριο με μηδενική ενεργειακή κατανάλωση. Αρχικό ερωτηματολόγιο. Αρτέμη Σταματία, Μαΐδου Ανθούλα, Πολάτογλου Χαρίτων … σελ. 241
  30. Συνεργατική διδασκαλία ως παράδειγμα καλής διδακτικής πρακτικής. Γιαννακοπούλου Ελένη, Παπαγεωργίου Ευγενία … σελ. 250
  31. Το σχολείο πηγαίνει μουσείο. Σχεδιασμός και υλοποίηση μουσειοπαιδαγωγικού προγράμματος. Κοκκινάκη Δήμητρα … σελ. 259
  32. Τοπιακή Παιδεία. Η συγκρότησή της από την τριτοβάθμια εκπαίδευση και η ανάπτυξή της στις προηγούμενες εκπαιδευτικές βαθμίδες. Μωραΐτης Κωνσταντίνος … σελ. 266
  33. Ολιγοθέσια σχολεία. Δυσκολίες στο εκπαιδευτικό έργο. Χατζή Αικατερίνη, Κρόκου Ζωή … σελ. 275
  34. Oι παιδαγωγικές πρακτικές στον αμερικάνικο εμπορικό κινηματογράφο: Η αναγκαιότητα κριτικής ανάγνωσης και ανάδειξης της πολιτικής τους ατζέντας. Μουλά Ευαγγελία … σελ. 284
  35. Ο ρόλος της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην ανάπτυξη και καλλιέργεια διακρατικών σχέσεων Ελλάδας – Αν. Γερμανίας. Ροφούζου Αιμιλία … σελ. 299

 

Αρέσει σε %d bloggers: