12ο τεύχος ηλεκτρονικού περιοδικού iTeacher.gr – Τεύχος Ιανουαρίου 2016

single_portfolio_12

Η ύλη του 12ου τεύχους κατασκευάστηκε με εργασίες που παρουσιάστηκαν στο πρόσφατο συνέδριο «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.» που έγινε στο Ίδρυμα Ευγενίδου, στις 7 και 8 Νοεμβρίου 2015 (δικτυακός τόπος: http://synedrio.edu.gr).

Το τεύχος (326 σελίδες) περιέχει 25 άρθρα, τα οποία εκτείνονται σχεδόν σε όλες τις θεματικές του περιοδικού.

Τα περιεχόμενά του:

  1. Η αναπόδραστη κυριαρχία της τεχνολογίας στην εκπαίδευση
  2. Αξιολόγηση της δεξιότητας της επικοινωνίας και της γενίκευσης βασικών εννοιών του ψηφιακού παιχνιδιού «Μαγικό Φίλτρο» μετά το παίξιμο από μαθητές με αυτισμό
  3. Αξιολόγηση της Πιλοτικής Δράσης των Κινητών Εργαστηρίων σε Δημοτικά Σχολεία. Έρευνα στους εκπαιδευτικούς
  4. Απλά Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου και Arduino στην Εκπαίδευση. Μια εφαρμογή
  5. Αυτισμός και Τ.Π.Ε.
  6. Διαφοροποιημένη Αξιολόγηση και Σενάριο Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας: Νεοελληνική Λογοτεχνία Γ΄ Γυμνασίου
  7. Διδακτικός σχεδιασμός με τη χρήση του υπολογιστή ως γνωστικού εργαλείου
  8. Εκπαίδευση στην κυβερνοασφάλεια με τη χρήση ψηφιακού παιχνιδιού
  9. Εκπαιδευτικό Μουσείο Πληροφορικής. Η κριτική εκπαιδευτική αξία των λειτουργικά απαξιωμένων Τ.Π.Ε.
  10. Ένα πρόγραμμα Teachers4Europe στο Δημοτικό Σχολείο. «Τα Παιδιά της Ευρώπης VS Bullying» Ένα project για τον σχολικό εκφοβισμό στα πλαίσια του προγράμματος
  11. Επιμορφωτικό Πρόγραμμα Εκπαιδευτικών στο Πλαίσιο μιας Διαδικτυακής Κοινότητας Μάθησης
  12. Η αξιοποίηση του video στην εκπαιδευτική διαδικασία. Συμπεράσματα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση ερευνητικών εργασιών
  13. Η αξιοποίηση των δεξιοτήτων που απέκτησαν οι φιλόλογοι από την επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στις Τ.Π.Ε. κατά τη διδακτική πράξη
  14. Η επίδραση παιδιών με αυτισμό στις ψυχοδυναμικές σχέσεις της οικογένειας
  15. Η συμβολή των Τ.Π.Ε στην αξιολόγηση του μαθητή στο μάθημα της Ιστορίας
  16. Η συνεισφορά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση και οι περιορισμοί στην αξιοποίησή τους
  17. Κυβερνοεκφοβισμός: Μια νέα μορφή εκφοβισμού. Βιβλιογραφική ανασκόπηση
  18. Μια πρώτη γνωριμία με το ScratchJr. Ένα ανοικτού τύπου εκπαιδευτικό περιβάλλον για την προώθηση της αποτελεσματικής μάθησης στην Προσχολική και στην Πρωτοσχολική εκπαίδευση
  19. Ο Ηλεκτρονικός ταχυδρόμος: Εκπαιδευτικό λογισμικό για τη Γλώσσα στην προσχολική εκπαίδευση
  20. Στάσεις κίνητρα και προτιμήσεις εφήβων μαθητών σχετικά με το ψηφιακό παιχνίδι. Επιδράσεις στη μάθηση, την κοινωνικοποίηση και την οικογένεια
  21. Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση: Προσδοκίες, αντιπαραθέσεις, αναδιπλώσεις και παραδοχές
  22. Τα κοριτσίστικα περιοδικά στην Ευρώπη και την Ελλάδα. Εγγραφές του γυναικείου ιδεότυπου, ή …μια εφηβεία επιεικής που γίνεται σαράντα (…και κάτι)
  23. Υποψήφιοι φιλόλογοι στον Υπολογιστή: Προγράμματα και εφαρμογές σε διαφορετικά περιβάλλοντα μάθησης
  24. Ψηφιακό παιχνίδι και κυβερνοασφάλεια
  25. Ψηφιακό Περιβάλλον ΕΠΙΤΕΛΩ. Λογισμικό εξάσκησης της προσοχής και της συγκέντρωσης για παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας

Το i-Teacher (ISSN 1792-4146) είναι το ηλεκτρονικό περιοδικό για τις Τ.Π.Ε. και τις εφαρμογές τους στην εκπαίδευση.

Ανακτήστε το περιοδικό σε μορφή αρχείου .pdf.

Αρέσει σε %d bloggers: