Νέο τεύχος του περιοδικού ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / OPEN EDUCATION
Κυκλοφόρησε ο 5ος Τόμος, Τεύχος 1, 2009, του Περιοδικού ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / OPEN EDUCATION/ http://www.openedu.gr/
_________________________________________________________________________________________________________
Editorial (In Greek)
Antonis Lionarakis
_________________________________________________________________________________________________________
Constructivist design and evaluation of interactive educational software: a research-based approach and examples (In English)
Christina Solomonidou
_________________________________________________________________________________________________________
Συναισθήματα και Διαδικτυακή – εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: Το Παράδειγμα της Κύπρου (In Greek)
Emotions and Online-Distance Education: The Case of Cyprus
Μιχαλίνος Ζεμπύλας, Μάμας Θεοδώρου, Ανδρέας Παυλάκης
__________________________________________________________________________________________________________________________
Distance Education: access for all (In English)
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: πρόσβαση για όλους
Άννα Κουλικούρδη
_________________________________________________________________________________________________________
What kind of Haptic devices and applications are needed in education? Requirements, Specifications and hands-on experience derived from an IST project (In English)
Τι είδους συσκευές απτικής ανάδρασης και εφαρμογές χρειαζόμαστε στην εκπαίδευση; Οι απαιτήσεις, οι προδιαγραφές και η εμπειρία που αποκομίσθηκε από ένα IST πρόγραμμα
S. P. Christodoulou, D. M. Garyfallidou, G. S. Ioannidis, T. S. Papatheodorou, Ε. A. Stathi
__________________________________________________________________________________________________________
Διερεύνηση της ενεργητικής συμμετοχής και αλληλεπίδρασης εκπαιδευτικών, στην εξ Αποστάσεως συνεργασία τους στο πλαίσιο της επιμόρφωσή τους στην περιοχή των ρευστών. (In Greek)
Investigation teachers’ active participation and interaction, concerning distance collaboration, during their in service training in fluids.
Απόστολος Παρασκευάς, Δημήτρης Ψύλλος
_____________________________________________________________________________________________________________
Blended Learning: The transformation of Higher Education Curriculum (In English)
Ismini Vasileiou
______________________________________________________________________________________________________________
Μία σύνθετη διδακτική παρέμβαση στα πλαίσια ενός υβριδικού – ομαδοσυνεργατικού μαθησιακού περιβάλλοντος με τη χρήση της δικτυακής τεχνολογίας (In Greek)
Α pedagogical design of a complex instructional intervention with the creation of a hybrid collaborative learning environment
Χαμπιαούρης Κώστας, Ράπτης Αριστοτέλης, Ράπτη Αθανασία, Αναστασιάδης Παναγιώτης
_________________________________________________________________________________________________________________________
Το προηγούμενο τεύχος του Περιοδικού είναι προσβάσιμο και ελεύθερο στην ιστοσελίδα του ΕΔΑΕ http://www.openedu.gr/
Η ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / OPEN EDUCATION είναι μια δίγλωσση περιοδική ηλεκτρονική έκδοση της Επιστημονικής Εταιρείας: «Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης»
http://journal.openet.gr/index.php/openjournal/issue/view/1/showToc
Είπαν