Τα ιστολόγια (blogs) στην εκπαίδευση

Ιστολόγια

Παραθέτω δύο πολύ ενδιαφέροντα post από τους bioedublog και xrysostomos στα ιστολόγιά τους.

Ο πρώτος παρουσιάζει τις γενικές αρχές που πρέπει να διέπουν τη χρήση ενός ιστολογίου ως παιδαγωγικό και διδακτικό εργαλείο ενώ ταυτόχρονα προτείνει και ορισμένες εφαρμογές.

Ο δεύτερος αναφέρεται σε συγκεκριμένα παραδείγματα.

Θα ήθελα επιπλέον να προσθέσω πως οποιαδήποτε χρήση θα πρέπει να συνοδεύεται από συνεργατική διάθεση και επικοινωνιακή προοπτική. Καθώς δεν αρκεί μόνο η δημιουργία αυτών των ιστολογίων, όπως πολύ επιτυχημένα παριγράφουν και οι δύο, αλλά θα πρέπει να ενεργοποιηθεί και το μαθητικό, εκπαιδευτικό κοινό να συμμετάσχει σε αυτή τη διαδικασία. Κάτι που θεωρώ ότι είναι και το πιο δύσκολο, καθώς και το συστατικό στοιχείο ώστε αυτές οι προσπάθειες να επιφέρουν τα αναμενόμενα, ως ένα βαθμό, αποτελέσματα.

1 Απάντηση

  1. Ο/Η xrysostomos λέει:

    Πολύ σωστή η παρατήρησή σου. Χωρίς αλλαγή της στάσης απέναντι στο καινούγριο και της νοοτροπίας αρκετών συναδέλφων αλλά και άλλων εμπλεκομενων στην εκπαίδευση, δεν γίνεται τίποτα.

    Πού θα πάει όμως…

Αφήστε μια απάντηση