Τόμος Συνόψεων Συνεδρίου: ‘Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση’

synedrioenephet-2015

Δείτε την Α’ Έκδοση, του Τόμου των Συνόψεων του συνεδρίου: ‘Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση’.

Το Συνέδριο είχε οργανωθεί από την ΕΝΕΦΕΤ, στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, στις 8-10 Μαΐου 2015.

Κατεβάστε τον τόμο των συνόψεων (αρχείο μορφής .pdf).

Στον τόμο υπάρχει ειδική ενότητα για θέματα Βιολογίας, με τις εργασίες:
– “Τηλεοπτικές σειρές με ιατρικό ή ιατροδικαστικό περιεχόμενο – Τι επίδραση έχουν στη στάση των μαθητών απέναντι στις βιοεπιστήμες και στην επιλογή επαγγελματικού προσανατολισμού;”, Πλεξίδα Κωνσταντίνα, Ιφιγένεια Μαρίνου, Ευαγγελία Μαυρικάκη
– “Η αφήγηση ιστοριών στη διδασκαλία της βιολογίας – Μελέτη περίπτωσης στο πλαίσιο της κριτικής εκπαίδευσης: Ηιστορία του JohnSnowκαι η μετάδοση ασθενειών, Ναυσικά Καψαλά, Ματίνα Μπαλαμπέκου, Ευαγγελία Μαυρικάκη, Κώστας Σκορδούλης
– “Η σχέση ανθρώπου και φυσικού περιβάλλοντος στα σχολικά εγχειρίδια Βιολογίας”, Κυριάκος Κυριακού, Πρεσβεία Χονδρού
– “Οι νοητικές αναπαραστάσεις μαθητών Λυκείου σχετικά με τη δομή και την οργάνωση του ανθρώπινου πεπτικού συστήματος, Παναγιώτης Στασινάκης, Ευαγγελία Μαυρικάκη

Επίσης υπάρχουν και σε άλλα σημεία ορισμένες εργασίες με βιολογικό ενδιαφέρον, όπως οι:
– “Μια ποιοτική ανάλυση των παραγόντων της εννοιολογικής οικολογίας της θεωρίας της εξέλιξης, των Ελλήνων εκπαιδευτικών”, Ευστράτιος Κατάκος, Κυριάκος Αθανασίου , Πηνελόπη Παπαδοπούλου
– “Οι γνώσεις των αποφοίτων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως συνιστώσα του περιβαλλοντικού εγγραμματισμού”, Κυριαζή Παναγιώτα, Ευαγγελία Μαυρικάκη
– “Σκέψεις για ένα επιστημονικό εγγραμματισμό σε ζητήματα Περιβαλλοντικής Υγείας στην Ελλάδα της κρίσης”, Αθανασίου Κυριάκος
– “Ο ρόλος της γεωγραφίας και της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην ανάπτυξη της Παγκόσμιας Ιδιότητας του Πολίτη”, Βουδρισλής Ν., Λαμπρινός Ν.

Τέλος ρίξτε μία ματιά και στις υπόλοιπες εργασίες, είμαι σίγουρος ότι θα βρείτε πολλές και ενδιαφέρουσες ιδέες για εφαρμογή στη δική σας τάξη.

Σχετικά άρθρα για περαιτέρω ανάγνωση

Αφήστε μια απάντηση

%d