6ο τεύχος διαδικτυακού εκπαιδευτικού περιοδικού: ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ

neos-paidagogos-sep-2015

Δημοσιεύθυηκε το 6ο τεύχος του διαδικτυακού εκπαιδευτικού περιοδικού ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ.

Τα περιεχόμενά του:

Σελ. 5 Γέφυρα επικοινωνίας και ανατροφοδότησης. Ανίχνευση και σκιαγράφηση προφίλ συμμετεχόντων στο Συνέδριο «Η Εκπαίδευση στην Εποχή των Τ.Π.E».
Σελ. 47 Η επιλογή Διευθυντών για τη σχολική χρονιά 2015-16 ως διαδικασία αποτίμησής τους από το Σύλλογο Διδασκόντων: Μελέτη περίπτωσης.
Σελ.     75 Ηγεσία και Διοίκηση στις Σχολικές Μονάδες: Μια συμβολή στη σχετική συζήτηση.
Σελ.     84 Διερεύνηση πηγών στρες και συνδρόμου επαγγελματικής εξουθένωσης σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Σελ.     95 Εργονομικά προβλήματα και επαγγελματική εξουθένωση στην προσχολική εκπαίδευση
Σελ.   107 Ικανοποίηση εκπαιδευτικών & εργασιακή εξουθένωση
Σελ.   121 Εργασιακή κινητικότητα των εκπαιδευτικών: Θεωρητικές προσεγγίσεις, ερευνητικά δεδομένα και το ελληνικό εκπαιδευτικό συγκείμενο
Σελ.   129 Το συνεργατικό και ανταγωνιστικό προφίλ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και η συμβολή του στον προσανατολισμό των συγκρούσεων στο χώρο του σχολείου.
Σελ.   138 Η ενδοσχολική επιμόρφωση και οι μέντορες στη διαμόρφωση επαγγελματικής ταυτότητας και επαγγελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού
Σελ.   147 Σώματα με σημασία: Διαμόρφωση σεξουαλικότητας εντός του σχολικού πλαισίου.
Σελ.   154 Σεξουαλική παρενόχληση στην εκπαίδευση. Μύθος ή πραγματικότητα;
Σελ.   165 Ο ρόλος της μη λεκτικής επικοινωνίας στις σχέσεις γονέων και εκπαιδευτικών.
Σελ.   176 Συμβουλευτική ψυχολογία: Η προσωποκεντρική θεωρία του Carl Rogers
Σελ.   184 Το προφίλ των διδασκαλισσών μέσα από τον  φεμινιστικό λόγο: “Εφημερίς των Κυριών” (1887-1917).
Σελ.   193 Εκπαιδεύοντας μαθητές διαμεσολαβητές.
Σελ.   202 Πολιτισμική – εθνοτική  ετερότητα και βία στα σχολεία της Ροδόπης. Οι αντιστάσεις των εκπαιδευτικών
Σελ.   211 Η ηλεκτρονική τάξη (e-class) ως μέσο εκπαιδευτικού σχεδιασμού (instructional  design) και οδηγός διαχείρισης του Προγράμματος Σπουδών
Σελ.   244 Η διδακτική του πολιτισμικού και πολιτικού τοπίου
Σελ.   253 Ο Όμιλος Ρομποτικής στο πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων: Σχεδιασμός και κατασκευή ενός ρομποτικού συστήματος με τη χρήση της πλατφόρμας εκπαιδευτικής ρομποτικής Lego WeDo και του προγραμματιστικού περιβάλλοντος Scratch
Σελ.   264 Δημιουργώντας κοινότητες ανάγνωσης στο Σχολείο: Από τη θεωρία στην πράξη.
Σελ.   271 Τεχνολογικά υποστηριζόμενο διερευνητικό σενάριο μάθησης για την έννοια της συμπίεσης και της εκτόνωσης εμπλουτισμένο με σύγχρονες τεχνικές αξιολόγησης των μαθητών
Σελ.   279 H σωκρατική διαλεκτική και η μαιευτική μέθοδος στην εκπαίδευση των νέων στην ενεργή πολιτότητα: Ερευνητικά ευρήματα και παιδαγωγικές προκλήσεις
Σελ.   288 Οι απόψεις του Πλάτωνος, του Αριστοτέλους και του Dewey περί παιδείας
Σελ.   297 Το παράδειγμα του παιδικού ηρωισμού στα μεταξικά αναγνωστικά (1939) και στα αναγνωστικά της ΠΕΕΑ (1944)
Σελ.   307 Όταν οι γονείς γίνονται δάσκαλοι: Η ανάδειξη των χαρακτηριστικών της τοπικής κουλτούρας μέσα από τη δημιουργία σχολικού κήπου
Σελ.   317 Από την απόκτηση προσοχής μέχρι τη μεταφορά και τη γενίκευση. Μια προσχεδιασμένη, διδακτική ακολουθία εννέα βημάτων: Το θεμελιώδες θεώρημα της Αριθμητικής και οι εφαρμογές του.

Ανακτήστε το ηλεκτρονικό περιοδικό σε μορφή αρχείου .pdf.

Αφήστε μια απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: