7ο Τεύχος ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ + Άρθρο για τη Βιολογία
Με ελεύθερη πρόσβαση παρέχεται το 7ο Τεύχος του περιοδικού ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ.
Υπάρχει και ένα άρθρο μου που αφορά άμεσα τη Βιολογία με τίτλο “Οι ιδιαιτερότητες της Βιολογίας ως πρόκληση για τη χρήση των Τ.Π.Ε. στη Διδακτική της Βιολογίας”, σελ. 172-187 στο οποίο προσπαθώ να παρουσιάσω ορισμένες ιδιαιτερότητες της Βιολογίας ως διδακτικό αντικείμενο και πώς αυτές θα μπορούσαν να διευκρινιστούν κατά τον διδακτικό μετασχηματισμό, με τη χρήση των ΤΠΕ.
Η έκδοση περιέχει 33 άρθρα, σε 445 σελίδες:
Πίνακας Περιεχομένων 7ου Τεύχους – Σεπτέμβριος 2016
Σελ. 6 | Αριστεία & Ισότητα στην Ελληνική Εκπαίδευση |
Σελ. 20 | Μεταξύ «παλαιός» και «νέας» αγωγής: Το προφίλ του εκπαιδευτικού, η αναγκαιότητα παιδαγωγικής κατάρτισης και το περιοδικό «Μέση Εκπαίδευσις» (1905-1906) |
Σελ. 33 | Τα Μουσεία στην Υπηρεσία της Εκπαίδευσης-Σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα και εκπαιδευτικά προγράμματα Η περίπτωση του Αρχαιολογικού Μουσείου Παλαιόπολης (Μον Ρεπό) |
Σελ. 42 | Αναπτύσσοντας την ικανότητα των σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών για τη βελτίωση της μάθησης μέσω των Διαδικτυακών Κοινοτήτων Μάθησης |
Σελ. 52 | Η διδακτική των Εικαστικών και οι διαθεματικές προεκτάσεις της |
Σελ. 64 | Ο ρόλος των ξένων μορφωτικών ινστιτούτων στην Ελλάδα μέσα από το παράδειγμα δραστηριότητας του Βρετανικού Συμβουλίου και του Ινστιτούτου Γκαίτε |
Σελ. 74 | Παιδαγωγική και διδακτική κατάρτιση των πανεπιστημιακών δασκάλων |
Σελ. 91 | Τα κοριτσίστικα περιοδικά στην Ευρώπη και την Ελλάδα. Εγγραφές του γυναικείου ιδεότυπου, ή …μια εφηβεία επιεικής που γίνεται σαράντα (…και κάτι) |
Σελ. 111 | Αξιοποίηση των Web 2.0 τεχνολογιών για τη διοργάνωση μαθητικών Συνεδρίων. Προκλήσεις και προοπτικές στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα |
Σελ. 127 | Εγγραμματισμός στα μέσα: Καλές πρακτικές και αναδυόμενες προκλήσεις προς την εκπαίδευση του 21ου αιώνα |
Σελ. 149 | Επαγγελματικό άγχος και επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών |
Σελ. 161 | Ιαπωνία -Ελλάδα. Δύο χώρες δύο πολιτισμοί, ένα καινοτόμο πολιτιστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μαθητές δημοτικού |
Σελ. 172 | Οι ιδιαιτερότητες της Βιολογίας ως πρόκληση για τη χρήση των Τ.Π.Ε. στη Διδακτική της Βιολογίας |
Σελ. 188 | Μοντέλα και πολιτικές εκπαιδευτικής και κοινωνικής ενσωμάτωσης των αναπήρων |
Σελ. 196 | Σκιαγραφώντας τον Κριτικό Μουσικό Γραμματισμό |
Σελ. 209 | Ο ρόλος του Παραπρογράμματος στη λειτουργία του σχολείου |
Σελ. 221 | Η εκπαίδευση των φιλολόγων στις Τ.Π.Ε. Εργαλειακή προσέγγιση ή παιδαγωγική αξιοποίηση; |
Σελ. 237 | Γλωσσικά μαθήματα και μουσεία για τις τέχνες |
Σελ. 247 | Διερεύνηση των επαγγελματικών αποφάσεων εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής αγωγής: Αποχώρηση και αλλαγή πλαισίου εργασίας |
Σελ. 266 | Ερευνητικά ευρήματα για τις αντιλήψεις μαθητών για τα πολυμέσα |
Σελ. 275 | Εφαρμογή του μοντέλου της Αμοιβαίας Διδασκαλίας για την αντιμετώπιση δυσκολιών μάθησης στο μάθημα της γλώσσας |
Σελ. 285 | Βελτίωση της διδασκαλίας της Νεοελληνικής Γλώσσας και Τ.Π.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο: Αντιλήψεις, στάσεις και προτάσεις των εκπαιδευτικών |
Σελ. 294 | Η αντίστροφη δημοτικότητα των Μαθηματικών ως επιστήμης και ως σχολικού μαθήματος. Μερικές συζευκτικές, «συναρπαστικές» διδακτικές προτάσεις |
Σελ. 315 | Συνδεόμενες οπτικές ενεργές αναπαραστάσεις: Σύνθεση, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός Προγράμματος Σπουδών βασισμένο σε «δυναμικούς» μετασχηματισμούς και αλληλεπιδραστικές τεχνικές |
Σελ. 348 | Υλοποιώντας προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης σε ΕΠΑ.Λ. Παρατηρήσεις και διαπιστώσεις για την παιδαγωγική διάσταση ενός «μη μαθήματος» |
Σελ. 359
|
Η στρατηγική της συγγραφικής και μετασυγγραφικής διαδικασίας στη διδασκαλία |
Σελ. 372 | Τα μαθησιακά αντικείμενα ως καινοτόμες διδακτικές ψηφίδες |
Σελ. 390 | H δημιουργική γραφή για τη συμπερίληψη παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές. Μια πιλοτική έρευνα δράσης |
Σελ. 398 | Ανθρώπινα δικαιώματα: Μία κριτική διερεύνηση μέσα από την αξιοποίηση της τέχνης |
Σελ. 409 | Αριθμητική προσομοίωση διφασικής ροής σταγόνων σε κλειστούς αγωγούς |
Σελ. 421 | Η ανάπτυξη της ικανότητας της σχολικής μονάδας και των εκπαιδευτικών για τη βελτίωση της μάθησης |
Σελ. 430 | Αναλυτικά προγράμματα, ενταξιακή εκπαίδευση και διαφοροποιημένη παιδαγωγική |
Σελ. 438 | Απόψεις των εκπαιδευτικών για τη συμπερίληψη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία |
Ανακτήστε την έκδοση σε μορφή αρχείου .pdf.
Είπαν