Η Βιολογία στο Σχολείο Ιστολόγιο

0

Εφαρμογή του διδακτικού μοντέλου Frayer

Το μοντέλο Frayer στηρίζεται στο ότι για να μπορέσεις να κατανοήσεις μία έννοια, θα πρέπει να μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις σε όλες τις διαστάσεις της. Στη Βιολογία, όπου η χρήση των...

0

Το παιχνίδι της τροφικής πυραμίδας

Το ρέμα Rio Frijoles στον Παναμά, αποτελείται από μικρές λιμνούλες (σαν πισίνες), οι οποίες ενώνονται με επιμέρους στενούς λαιμούς από ρυάκια. Το παιχνίδι/δραστηριότητα βασίζεται στην εργασία πεδίου της οικολόγου Dr....

0

Μέτρηση καρδιακού ρυθμού

Χρησιμοποιώντας ένα Arduino, έναν αισθητήρια μέτρησης καρδιακού ρυθμού, τις κατάλληλες συνδέσεις και προγραμματισμό σε απλή γλώσσα προγραμματισμού, έχουμε τη δυνατότητα να καταγράψουμε άμεσα τον καρδιακό ρυθμό. Και όλα αυτά με...

0

STEM ή Μη-STEM;

Ο όρος STEM [Science, Technology, Engineering and Mathematics] είναι ακρωνύμιο, για τα πεδία που αναφέρονται στις Επιστήμες της Φύσης, την Τεχνολογία, την Επιστήμη των Μηχανικών και τα Μαθηματικά. Χρησιμοποιήθηκε για...

0

Ηθικά και Νομικά ζητήματα με τη χρήση της τεχνικής CRISPR

Η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου – πως η επεξεργασία των γονιδίων πρέπει να θεωρείται γενετική τροποποίηση – έχει σοβαρές επιπτώσεις στην έρευνα των φυτών και στη γεωργία. Διαβάστε παρακάτω μία...

0

Εκπαιδευτική Ρομποτική και Arduino – Αισθητήρας PIR

Η χρήση των Arduino στην εκπαίδευση, προσφέρει πολλαπλό όφελος. Επαφή των μαθητών με τον προγραμματισμό, αντίληψη και διαπίστωση των αρχών του αυτοματισμού, χρήση κατάλληλων αισθητήρων για να καταγραφούν δεδομένα από...

0

Το πρόγραμμα ‘Science Booster Club (SBC)’

Το National Center for Science Education (NCSE), είναι ένας οργανισμός που στοχεύει στην προώθηση επιστημονικών θεμάτων στις ΗΠΑ, κυρίως σε θέματα εξέλιξης και κλιματικής αλλαγής. Οργανώνει σεμινάρια, διοργανώνει συμπόσια, εκδίδει αναφορές...

0

Μικροπλαστικά και Πλαγκτόν στους Ωκεανούς

Τα κυκλικά ωκεάνια ρεύματα δημιουργούν έναν τεράστιο στρόβιλο (μία παγκόσμια ρουφήχτρα) που στο κέντρο της συσσωρεύονται πλαστικά υπολείμματα, καθώς ζωντανοί οργανισμοί (πλαγκτόν, φύκη) προερχόμενοι από πηγές κατά μήκος του στροβίλου....