«Σχεδιασμός και αξιοποίηση ψηφιακών σεναρίων για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών»

Διαβάστε το τελευταίο τεύχος του περιοδικού ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Το περιοδικό ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ εκδίδεται από το Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ).

Στο τρέχων τεύχος, υπάρχει ειδικό αναφορά στο θέμα: «Σχεδιασμός και αξιοποίηση ψηφιακών σεναρίων για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών». Σε αυτό το τεύχος περιέχονται:

  • Διαδραστικό Ψηφιακό Διδακτικό Σενάριο Αξιοποίησης και Δημιουργίας Βίντεο στη Διδασκαλία των Θετικών Επιστημών, Σοφία Παπαδημητρίου
  • Διδασκαλία της έννοιας της ύλης στο δημοτικό σχολείο με αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προτύπου του μικρόκοσμου, Ουρανία Γκικοπούλου
  • Ψηφιακά διδακτικά σενάρια με αντικείμενο τις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση: ένα παράδειγμα από την ψηφιακή πλατφόρμα «Αίσωπος», Ελένη Τσαλαγιώργου, Λίνα Βαλσαμίδου
  • Ψηφιακά Σενάρια Φυσικής για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση μέσα από την Πλατφόρμα ΑΙΣΩΠΟΣ. Παρατηρήσεις από την Εφαρμογή στην Τάξη, Ματθαίος Πατρινόπουλος
  • Διδασκαλία της Διάθλαση του Φωτός με τη Χρήση της Εφαρμογής Δισδιάστατης Απεικόνισης Algodoo, Ελένη Βλιώρα, Χαράλαμπος Μουζάκης, Μιχάλης Καλογιαννάκης\
  • Ένα Ψηφιακό Σενάριο για τις έννοιες Θερμότητα και Θερμοκρασία με την αξιοποίηση του προτύπου του μικρόκοσμου, Δέσποινα Ιμβριώτη
  • Τρία υποδειγματικά ψηφιακά διδακτικά σενάρια για τη Φυσική Γυμνασίου στην πλατφόρμα “Αίσωπος”, Ευάγγελος Κολτσάκης
  • Εφαρμογή Ψηφιακών Διδακτικών Σεναρίων για το Γυμνάσιο από την πλατφόρμα Αίσωπος
    Μαρίνα Πανδή, Παναγιώτης Στασινάκης
  • «Πετρώματα – Κατηγορίες πετρωμάτων – Πετρολογικός κύκλος». Ένα ψηφιακό σενάριο για τη διδασκαλία του μαθήματος «Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων», Χρυσάνθη Τζιωρτζιώτη
  • Εναλλακτικές, ανανεώσιμες και συμβατικές πηγές ενέργειας. Ψηφιακό διδακτικό σενάριο για μαθητές Λυκείου, Κυριακή Σφακιωτάκη
  • Σενάρια περιβαλλοντικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση του Διαδικτύου των Αντικειμένων, Χρυσάνθη Τζιωρτζιώτη, Ειρήνη Μαυρομμάτη, Γεώργιος Μυλωνάς, Ιωάννης Χατζηγιαννάκης
  • Αξιοποίηση των φορητών τεχνολογιών και της ρομποτικής για την διδασκαλία του προγραμματισμού σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, Σταμάτιος Παπαδάκης

Διαβάστε αναλυτικά τις δημοσιεύσεις.

Αφήστε μια απάντηση