Τα περιβάλλοντα μάθησης

Επειδή, θα συνεχίσουμε για αρκετό χρονικό διάστημα να λειτουργούμε διαδικτυακά, εκτίμησή μου είναι πως δεν υπολειπόμαστε εργαλείων αλλά τρόπους με τους οποίους μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε.

Σε όλη αυτή την εμπλοκή, σημαντικό είναι να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον μάθησης, διαδικτυακό που να αποπνέει εμπιστοσύνη, μεθοδικότητα, προσαρμογή και δυνατότητες αλληλεπίδρασης.

Αντιγράφω από τη δημοσίευση του Αλιβίζου:

Σε άλλο σημείο προσπαθεί να εξηγήσει, πως τα ηλεκτρονικά μαθησιακά περιβάλλοντα οφείλουν να ‘πιάνουν’ το ρυθμό και τις ανάγκες των εμπλεκόμενων. Δεν είναι μαθήματα σε μία τάξη, έχουν άλλους ρυθμούς, ανάγκες και τρόπους μεταφοράς νοήματος.

Δηλαδή, δεν ξυπνήσαμε μία μέρα και κάτσαμε μπροστά σε έναν υπολογιστή για να διδάξουμε όπως κάνουμε μέσα σε μία τάξη. Απαιτούνται διαφορετικοί προβληματισμοί, προσαρμογές σε απαιτήσεις και απαντήσεις σε ερωτήματα που δεν έχουν καν τεθεί.

Η πλήρης αναφορά της δημοσίευσης είναι: “Σοφός, Α. (2013). Καταστασιακά περιβάλλοντα για την ηλεκτρονική μάθηση, Παιδαγωγικά Ρεύματα στο Αιγαίο, 6-7″ και μπορείτε να ανακτήσετε τη δημοσίευση πατώντας εδώ.

Αφήστε μια απάντηση