Διδακτέα – Εξεταστέα Ύλη Βιολογίας Α Λυκείου Ημερησίου, Α & Β Λυκείου Εσπερινού
Σύμφωνα με την απόφαση 152508/Γ2 της 24-09-2014, καθορίζεται η διδακτέα – εξεταστέα ύλη για τη Βιολογία Α Λυκείου Ημερησίου – Α & Β Λυκείου Εσπερινού.
Α Λυκείου Ημερησίου
Θα διδαχθεί το βιβλίο «ΒΙΟΛΟΓΙΑ» της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου των Καστορίνη Α., Κωστάκη – Αποστολοπούλου Μ., Μπαρώνα – Μάμαλη Φ., Περάκη Β., Πιαλόγλου Π. Τα κεφάλαια να διδαχτούν με τη σειρά: 1, 9, 10, 11, 3, 12.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ | ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ | ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ |
Κεφάλαιο 1 | ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΤΤΑΡΟ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ | Να διδαχθεί όλο το κεφάλαιο. |
Κεφάλαιο 9 | ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
Να διδαχθεί όλο το κεφάλαιο, εκτός της παραγράφου: Συνάψεις.Η διδασκαλία των εννοιών: «Δυναμικό ηρεμίας» και «Νευρική ώση» να γίνει από τις Οδηγίες Διδασκαλίας (αρ. πρωτ. ………………………………..) |
Κεφάλαιο 10 | ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑ ΟΡΓΑΝΑ- ΑΙΣΘΗΣΕΙΣΥποδοχείς – Αισθήσεις | Να διδαχθεί όλη η ενότητα. |
Σωματικές Αισθήσεις | Να διδαχθεί όλη η ενότητα. | |
Ειδικές Αισθήσεις | Να μη διδαχθεί η παράγραφος«Βιοχημεία της όρασης». | |
Κεφάλαιο 11 | ΕΝΔΟΚΡΙΝΕΙΣ ΑΔΕΝΕΣΕισαγωγή – ορμόνες- τρόποι δράσης ορμονών | Να διδαχθεί η «Εισαγωγή» του κεφαλαίου στην οποία παρατίθενται τα είδη των αδένων και των ορμονών και η ενότητα «Ορμόνες» που περιλαμβάνει και την παράγραφο: «Τρόπος δράσης ορμονών». |
Αδένες | Να μη διδαχθεί η ενότητα
|
|
Κεφάλαιο 3 | ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
Να διδαχθεί όλο το κεφάλαιο. |
Κεφάλαιο 12 | ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ – ΑΝΑΠΤΥΞΗΕισαγωγή – Δομή και Λειτουργία αναπαραγωγικού συστήματος | Να διδαχθεί όλη ενότητα.Η διδασκαλία του «Εμμηνορρυσιακού κύκλου» να γίνει από τις Οδηγίες Διδασκαλίας (αρ. πρωτ. ………………………………………) |
Από τη μείωση στη γονιμοποίηση | Να διδαχθεί όλη η ενότητα. | |
Ανάπτυξη του εμβρύου- Τοκετός | Nα διδαχτεί όλη η ενότητα εκτός των παραγράφων:«Αυλάκωση»,
«Εμφύτευση», «Σχηματισμός πλακούντα», «Ανάπτυξη του εμβρύου», «Τοκετός», «Ανάπτυξη μετά τον τοκετό – Γήρας» |
Α Λυκείου Εσπερινού
Θα διδαχθεί το βιβλίο ΒΙΟΛΟΓΙΑ της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου των Καστορίνη Α., Κωστάκη – Αποστολοπούλου Μ., Μπαρώνα – Μάμαλη Φ., Περάκη Β., Πιαλόγλου Π. Τα κεφάλαια να διδαχτούν με τη σειρά: 1 ,9, 10, 3.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
|
ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ | ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ |
Κεφάλαιο 1 | AΠΟ ΤΟ ΚΥΤΤΑΡΟ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ | Να διδαχθεί όλο το κεφάλαιο. |
Κεφάλαιο 9 | ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
Να διδαχθεί όλο το κεφάλαιο, εκτός της παραγράφου: Συνάψεις.Η διδασκαλία των εννοιών: «Δυναμικό ηρεμίας» και «Νευρική ώση» να γίνει από τις Οδηγίες Διδασκαλίας (αρ. πρωτ. ………………………………..)
|
Κεφάλαιο 10 | ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑ ΟΡΓΑΝΑ- ΑΙΣΘΗΣΕΙΣΥποδοχείς – Αισθήσεις | Να διδαχθεί όλη η ενότητα. |
Σωματικές Αισθήσεις | Να διδαχθεί όλη η ενότητα. | |
Ειδικές Αισθήσεις | Να μη διδαχθεί η παράγραφος«Βιοχημεία της όρασης». | |
Κεφάλαιο 3 | ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
Να διδαχθεί όλο το κεφάλαιο. |
Β Λυκείου Εσπερινού
Θα διδαχθεί το βιβλίο ΒΙΟΛΟΓΙΑ της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου των Καστορίνη Α., Κωστάκη – Αποστολοπούλου Μ., Μπαρώνα – Μάμαλη Φ., Περάκη Β., Πιαλόγλου Π. Τα κεφάλαια να διδαχτούν με τη σειρά: 11 ,12.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ | ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ | ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ |
Κεφάλαιο 11 | ΕΝΔΟΚΡΙΝΕΙΣ ΑΔΕΝΕΣΕισαγωγή – ορμόνες- τρόποι δράσης ορμονών | Να διδαχθεί η «Εισαγωγή» του κεφαλαίου στην οποία παρατίθενται τα είδη των αδένων και των ορμονών και η ενότητα «Ορμόνες» που περιλαμβάνει και την παράγραφο: «Τρόπος δράσης ορμονών» |
Αδένες | Να μη διδαχθεί η ενότητα
|
|
Κεφάλαιο 12 | ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ – ΑΝΑΠΤΥΞΗΕισαγωγή – Δομή και Λειτουργία αναπαραγωγικού συστήματος | Να διδαχθεί όλη ενότητα.Η διδασκαλία του «Εμμηνορρυσιακού κύκλου» να γίνει από τις Οδηγίες Διδασκαλίας (αρ. πρωτ. …………………………………) |
Από τη μείωση στη γονιμοποίηση | Να διδαχθεί όλη η ενότητα. | |
Ανάπτυξη του εμβρύου- Τοκετός | Nα διδαχτεί όλη η ενότητα εκτός των παραγράφων:«Αυλάκωση»,
«Εμφύτευση», «Σχηματισμός πλακούντα», «Ανάπτυξη του εμβρύου», «Τοκετός», «Ανάπτυξη μετά τον τοκετό – Γήρας» |
Δείτε το σχετικό έγγραφο που περιέχει τη διδακτέα – εξεταστέα ύλη της Βιολογίας.
Δείτε το σχετικό έγγραφο που περιέχει τη διδακτέα – εξεταστέα ύλη και για όλα τα μαθήματα.
Είπαν