Άρθρα στο ScienceinSchool: εξέλιξη, συστημική, γενετική, αρχαιολογία, καρκίνος

Science in School

Το ScienceInSchool είναι ένα ευρωπαϊκό περιοδικό που στόχο έχει να συνδράμει στη διδακτική πρακτική, με ενδιαφέροντα επιστημονικά θέματα. Επίσης προσπαθεί να φέρει σε επικοινωνία εκπαιδευτικούς με επιστήμονες και να αναδείξει διδακτικές πρακτικές που έχουν ενδιαφέρον για την προαγωγή της επιστήμης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η έκδοσή του είναι τριμηνιαία, με τέσσερα τεύχη ανά χρόνο πλούσια σε ενδιαφέρουσες προτάσεις.

Η εμπλοκή μας μπορεί να γίνει είτε αναλαμβάνοντας να μεταφράσουμε κάποια άρθρα στη γλώσσα μας, είτε αναλαμβάνοντας το ρόλο του κριτή σε κάποιο άρθρο που πρόκειται να δημοσιευτεί.

Προς το παρόν έχω μεταφράσει εννέα (9) άρθρα τα οποία μπορείτε να τα δείτε παρακάτω.

Γενετική αποτύπωση: μία ενδότερη ματιά

Ένας αρχαιολόγος του γονιδιώματος: Svante Pääbo

Φυσική επιλογή στο μοριακό επίπεδο

Προχωρώντας στην εξέλιξη

Νέες προσεγγίσεις σε παρελθοντικά συστήματα: συνέντευξη με το Leroy Hood

Μπορείς να εντοπίσεις μια καρκινική μετάλλαξη;

Συνέντευξη με τον Steve Jones: η απειλή του δημιουργισμού

Συστημική βιολογία στη σχολική τάξη;

Μετρώντας Κουμπιά: αποδεικνύοντας την αρχή των Hardy-Weinberg

Επίσης για δύο (2) άρθρα είχα αναλάβει την κρίση τους, οπότε ελπίζω να σας φανούν χρήσιμες οι προτάσεις για τη διδακτική τους αξιοποίηση.

Evolving threats: investigating new zoonotic infections

The genetics of obesity: a lab activity

Δείτε περισσότερα άρθρα μεταφρασμένα στα Ελληνικά, πατώντας εδώ.

Αφήστε μια απάντηση