12ο τεύχος ηλεκτρονικού περιοδικού iTeacher.gr – Τεύχος Ιανουαρίου 2016
Η ύλη του 12ου τεύχους κατασκευάστηκε με εργασίες που παρουσιάστηκαν στο πρόσφατο συνέδριο «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.» που έγινε στο Ίδρυμα Ευγενίδου, στις 7 και 8 Νοεμβρίου 2015 (δικτυακός τόπος: http://synedrio.edu.gr).
Το τεύχος (326 σελίδες) περιέχει 25 άρθρα, τα οποία εκτείνονται σχεδόν σε όλες τις θεματικές του περιοδικού.
Τα περιεχόμενά του:
- Η αναπόδραστη κυριαρχία της τεχνολογίας στην εκπαίδευση
- Αξιολόγηση της δεξιότητας της επικοινωνίας και της γενίκευσης βασικών εννοιών του ψηφιακού παιχνιδιού «Μαγικό Φίλτρο» μετά το παίξιμο από μαθητές με αυτισμό
- Αξιολόγηση της Πιλοτικής Δράσης των Κινητών Εργαστηρίων σε Δημοτικά Σχολεία. Έρευνα στους εκπαιδευτικούς
- Απλά Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου και Arduino στην Εκπαίδευση. Μια εφαρμογή
- Αυτισμός και Τ.Π.Ε.
- Διαφοροποιημένη Αξιολόγηση και Σενάριο Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας: Νεοελληνική Λογοτεχνία Γ΄ Γυμνασίου
- Διδακτικός σχεδιασμός με τη χρήση του υπολογιστή ως γνωστικού εργαλείου
- Εκπαίδευση στην κυβερνοασφάλεια με τη χρήση ψηφιακού παιχνιδιού
- Εκπαιδευτικό Μουσείο Πληροφορικής. Η κριτική εκπαιδευτική αξία των λειτουργικά απαξιωμένων Τ.Π.Ε.
- Ένα πρόγραμμα Teachers4Europe στο Δημοτικό Σχολείο. «Τα Παιδιά της Ευρώπης VS Bullying» Ένα project για τον σχολικό εκφοβισμό στα πλαίσια του προγράμματος
- Επιμορφωτικό Πρόγραμμα Εκπαιδευτικών στο Πλαίσιο μιας Διαδικτυακής Κοινότητας Μάθησης
- Η αξιοποίηση του video στην εκπαιδευτική διαδικασία. Συμπεράσματα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση ερευνητικών εργασιών
- Η αξιοποίηση των δεξιοτήτων που απέκτησαν οι φιλόλογοι από την επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στις Τ.Π.Ε. κατά τη διδακτική πράξη
- Η επίδραση παιδιών με αυτισμό στις ψυχοδυναμικές σχέσεις της οικογένειας
- Η συμβολή των Τ.Π.Ε στην αξιολόγηση του μαθητή στο μάθημα της Ιστορίας
- Η συνεισφορά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση και οι περιορισμοί στην αξιοποίησή τους
- Κυβερνοεκφοβισμός: Μια νέα μορφή εκφοβισμού. Βιβλιογραφική ανασκόπηση
- Μια πρώτη γνωριμία με το ScratchJr. Ένα ανοικτού τύπου εκπαιδευτικό περιβάλλον για την προώθηση της αποτελεσματικής μάθησης στην Προσχολική και στην Πρωτοσχολική εκπαίδευση
- Ο Ηλεκτρονικός ταχυδρόμος: Εκπαιδευτικό λογισμικό για τη Γλώσσα στην προσχολική εκπαίδευση
- Στάσεις κίνητρα και προτιμήσεις εφήβων μαθητών σχετικά με το ψηφιακό παιχνίδι. Επιδράσεις στη μάθηση, την κοινωνικοποίηση και την οικογένεια
- Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση: Προσδοκίες, αντιπαραθέσεις, αναδιπλώσεις και παραδοχές
- Τα κοριτσίστικα περιοδικά στην Ευρώπη και την Ελλάδα. Εγγραφές του γυναικείου ιδεότυπου, ή …μια εφηβεία επιεικής που γίνεται σαράντα (…και κάτι)
- Υποψήφιοι φιλόλογοι στον Υπολογιστή: Προγράμματα και εφαρμογές σε διαφορετικά περιβάλλοντα μάθησης
- Ψηφιακό παιχνίδι και κυβερνοασφάλεια
- Ψηφιακό Περιβάλλον ΕΠΙΤΕΛΩ. Λογισμικό εξάσκησης της προσοχής και της συγκέντρωσης για παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας
Το i-Teacher (ISSN 1792-4146) είναι το ηλεκτρονικό περιοδικό για τις Τ.Π.Ε. και τις εφαρμογές τους στην εκπαίδευση.
Ανακτήστε το περιοδικό σε μορφή αρχείου .pdf.
Είπαν