6ο τεύχος διαδικτυακού εκπαιδευτικού περιοδικού: ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ
Δημοσιεύθυηκε το 6ο τεύχος του διαδικτυακού εκπαιδευτικού περιοδικού ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ.
Τα περιεχόμενά του:
Σελ. 5 | Γέφυρα επικοινωνίας και ανατροφοδότησης. Ανίχνευση και σκιαγράφηση προφίλ συμμετεχόντων στο Συνέδριο «Η Εκπαίδευση στην Εποχή των Τ.Π.E». |
Σελ. 47 | Η επιλογή Διευθυντών για τη σχολική χρονιά 2015-16 ως διαδικασία αποτίμησής τους από το Σύλλογο Διδασκόντων: Μελέτη περίπτωσης. |
Σελ. 75 | Ηγεσία και Διοίκηση στις Σχολικές Μονάδες: Μια συμβολή στη σχετική συζήτηση. |
Σελ. 84 | Διερεύνηση πηγών στρες και συνδρόμου επαγγελματικής εξουθένωσης σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. |
Σελ. 95 | Εργονομικά προβλήματα και επαγγελματική εξουθένωση στην προσχολική εκπαίδευση |
Σελ. 107 | Ικανοποίηση εκπαιδευτικών & εργασιακή εξουθένωση |
Σελ. 121 | Εργασιακή κινητικότητα των εκπαιδευτικών: Θεωρητικές προσεγγίσεις, ερευνητικά δεδομένα και το ελληνικό εκπαιδευτικό συγκείμενο |
Σελ. 129 | Το συνεργατικό και ανταγωνιστικό προφίλ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και η συμβολή του στον προσανατολισμό των συγκρούσεων στο χώρο του σχολείου. |
Σελ. 138 | Η ενδοσχολική επιμόρφωση και οι μέντορες στη διαμόρφωση επαγγελματικής ταυτότητας και επαγγελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού |
Σελ. 147 | Σώματα με σημασία: Διαμόρφωση σεξουαλικότητας εντός του σχολικού πλαισίου. |
Σελ. 154 | Σεξουαλική παρενόχληση στην εκπαίδευση. Μύθος ή πραγματικότητα; |
Σελ. 165 | Ο ρόλος της μη λεκτικής επικοινωνίας στις σχέσεις γονέων και εκπαιδευτικών. |
Σελ. 176 | Συμβουλευτική ψυχολογία: Η προσωποκεντρική θεωρία του Carl Rogers |
Σελ. 184 | Το προφίλ των διδασκαλισσών μέσα από τον φεμινιστικό λόγο: “Εφημερίς των Κυριών” (1887-1917). |
Σελ. 193 | Εκπαιδεύοντας μαθητές διαμεσολαβητές. |
Σελ. 202 | Πολιτισμική – εθνοτική ετερότητα και βία στα σχολεία της Ροδόπης. Οι αντιστάσεις των εκπαιδευτικών |
Σελ. 211 | Η ηλεκτρονική τάξη (e-class) ως μέσο εκπαιδευτικού σχεδιασμού (instructional design) και οδηγός διαχείρισης του Προγράμματος Σπουδών |
Σελ. 244 | Η διδακτική του πολιτισμικού και πολιτικού τοπίου |
Σελ. 253 | Ο Όμιλος Ρομποτικής στο πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων: Σχεδιασμός και κατασκευή ενός ρομποτικού συστήματος με τη χρήση της πλατφόρμας εκπαιδευτικής ρομποτικής Lego WeDo και του προγραμματιστικού περιβάλλοντος Scratch |
Σελ. 264 | Δημιουργώντας κοινότητες ανάγνωσης στο Σχολείο: Από τη θεωρία στην πράξη. |
Σελ. 271 | Τεχνολογικά υποστηριζόμενο διερευνητικό σενάριο μάθησης για την έννοια της συμπίεσης και της εκτόνωσης εμπλουτισμένο με σύγχρονες τεχνικές αξιολόγησης των μαθητών |
Σελ. 279 | H σωκρατική διαλεκτική και η μαιευτική μέθοδος στην εκπαίδευση των νέων στην ενεργή πολιτότητα: Ερευνητικά ευρήματα και παιδαγωγικές προκλήσεις |
Σελ. 288 | Οι απόψεις του Πλάτωνος, του Αριστοτέλους και του Dewey περί παιδείας |
Σελ. 297 | Το παράδειγμα του παιδικού ηρωισμού στα μεταξικά αναγνωστικά (1939) και στα αναγνωστικά της ΠΕΕΑ (1944) |
Σελ. 307 | Όταν οι γονείς γίνονται δάσκαλοι: Η ανάδειξη των χαρακτηριστικών της τοπικής κουλτούρας μέσα από τη δημιουργία σχολικού κήπου |
Σελ. 317 | Από την απόκτηση προσοχής μέχρι τη μεταφορά και τη γενίκευση. Μια προσχεδιασμένη, διδακτική ακολουθία εννέα βημάτων: Το θεμελιώδες θεώρημα της Αριθμητικής και οι εφαρμογές του. |
Ανακτήστε το ηλεκτρονικό περιοδικό σε μορφή αρχείου .pdf.
Είπαν