Η χρήση της προσομοίωσης Avida-ED
Το άρθρο “Teaching with Avida-ED: instructor experiences following an in-person professional development program aimed at increasing active learning and experimentation in evolution education” εξετάζει τη χρήση του Avida-ED, ενός μοντέλου που επιτρέπει στους μαθητές να εξερευνήσουν την εξέλιξη και τη φύση της επιστήμης μέσω της παρατήρησης και χειρισμού των εξελικτικών δυναμικών ψηφιακών οργανισμών.
Οι συγγραφείς περιγράφουν τη διεξαγωγή οκτώ εργαστηρίων επαγγελματικής ανάπτυξης διάρκειας 2,5 ημερών για 105 κυρίως καθηγητές βιολογίας, με στόχο την εισαγωγή τους στο Avida-ED και την ψηφιακή εξέλιξη.
Μετά από συνεντεύξεις 60 λεπτών με 46 συμμετέχοντες, διαπιστώθηκε ότι οι διδάσκοντες εκτίμησαν την οργάνωση, το περιεχόμενο και τα υποστηρικτικά υλικά των εργαστηρίων.
Από τους 46 διδάσκοντες, οι 41 εφάρμοσαν το Avida-ED σε 66 ξεχωριστές περιπτώσεις, κυρίως για να διδάξουν έννοιες εξέλιξης μέσω παρατήρησης σε δράση, ενώ λιγότεροι το χρησιμοποίησαν για πλήρη ερευνητική εμπειρία.
Η μελέτη τονίζει τη σημασία της επαγγελματικής ανάπτυξης για την ενσωμάτωση της ψηφιακής εξέλιξης στην εκπαίδευση και παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για τη βελτίωση της διδασκαλίας της εξέλιξης.
Το άρθρο δημοσιεύεται στο περιοδικό Evolution: Education and Outreach, και μπορείτε να το διαβάσετε πατώντας εδώ.
Είπαν