Σχέδιο μαθήματος: ‘How Can We Explain the Growth of the Hawaiian Archipelago Over the Past 100 Million Years?’

Το NSTA μέσω του βιβλίου ‘Argument-Driven Inquiry in Earth and Space Science Classroom: Lab Investigations for Grades 6–10‘, των Victor Sampson και συν. προσφέρει 23 εργαστηριακές δραστηριότητες που καλύπτει διαθεματικά διάφορα θέματα.

Για την εμπλοκή μας με τον τρόπο διδασκαλίας και την προσέγγιση που ακολουθούν οι συγγραφείς, προσφέρεται δωρεάν το μάθημα «How Can We Explain the Growth of the Hawaiian Archipelago Over the Past 100 Million Years?». Στο μάθημα αυτό οι μαθητές διερευνούν πώς η Γη σχηματίζεται και επανασχηματίζεται λόγω της κίνησης των τεκτονικών πλακών.

Πέρα από το ενδιαφέρον που έχει το περιεχόμενο του σχεδίου μαθήματος, είναι αξιόλογο να δείτε και το θεωρητικό μέρος του, όπου παρουσιάζεται ο τρόπος που προσεγγίζει διδακτικά αυτές τις διαθεματικές έννοιες.

Ανακτήστε το σχέδιο μαθήματος πατώντας εδώ.

Αρέσει σε %d bloggers: