Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών: Έρευνα & Πράξη, Νέο διπλό τεύχος 70-71 (2019)

Άρθρα τρέχοντος τεύχους:

– Ένα μοντέλο ερμηνείας ανάδυσης εναλλακτικών ιδεών των μαθητών για έννοιες της Φυσικής (Πιερράτος Θεόδωρος, Τσακμάκη Παρασκευή, Κουμαράς Παναγιώτης) 

– Η οικοδόμηση ενεργειακών εννοιών από μαθητές γυμνασίου για το σύνθετο τεχνολογικό σύστημα του αυτοκινήτου (Σταυρόπουλος Βασίλειος, Λαβίδας Κωνσταντίνος, Κολιόπουλος Δημήτρης) 

«Το έκανε ο μπούπουνας»: αντιλήψεις παιδιών προσχολικής ηλικίας για την αστραπή και τη βροντή (Κορδέλα Ελένη, Αμπατζίδης Γεώργιος , Καλογιαννάκης Μιχαήλ) 

– Η χρήση του Παραδείγματος, στη διδασκαλία του μαθήματος της Βιολογίας, στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Κουτσοκώστα Παυλίνα , Τσιτσιλώνη Ουρανία, Στασινάκης Κ. Παναγιώτης) 

– Διδασκαλία της πολύπλοκης έννοιας της Πυκνότητας σε μαθητές 12 – 13 ετών με παράλληλη μικροσκοπική και μακροσκοπική προσέγγιση (Σταυρή Γαρυφαλλιά, Γιαννακουδάκης Παναγιώτης)

Επισκεφτεί την ιστοσελίδα του περιοδικού για να διαβάσετε το τελευταίο τεύχος.

Αρέσει σε %d bloggers: