How the science of vaccination is taught (or not) in US schools

Η ‘The Hechinger Report’ παρουσιάζει την κατάσταση και τον προβληματισμό σχετικά με τη διδασκαλία ή όχι των εμβολίων στα σχολεία των ΗΠΑ.

Η έρευνα εντοπίζει και διαπιστώνει σημαντικά σημεία, όπως:

  • Οι απόψεις γονέων εμφανίζονται στην τάξη. Συχνά ορισμένοι μαθητές παρουσιάζουν την ιδέα πως έχουν ακούσει ότι υπάρχει σχέση μεταξύ εμβολιασμών και αυτισμού.
  • Σχεδόν το 20% των ερωτηθέντων σε ένα γκάλοπ, δήλωναν ότι δεν θα λάμβαναν εμβόλιο κορονοϊού εάν αυτό ήταν διαθέσιμο. Πρόκειται για στάση που οι καθηγητές αναφέρουν πως αντικατοπτρίζεται στις τάξεις τους, ιδέα που μεταβιβάζεται σε μαθητές από τους γονείς τους.
  • Οι καθηγητές των επιστημών της φύσης συχνά λαμβάνουν μικρή καθοδήγηση για τη διδασκαλία της επιστήμης των εμβολίων.
  • Κατά τη συζήτηση των εμβολίων, ορισμένοι δάσκαλοι αναφέρουν ότι πρέπει να κινηθούν σε αχαρτογράφητα νερά. Αναφέρουν ότι πρέπει να αναζητήσουν τους δικούς τους διδακτικούς πόρους για το θέμα, ενώ πλοηγούνται στον άβολο χώρο παρουσίασης ζητημάτων με τα οποία οι οικογένειες των μαθητών τους ενδέχεται να διαφωνούν έντονα.

Διαβάστε αναλυτικά την ενδιαφέρουσα έρευνα – αναφορά.

Αφήστε μια απάντηση

%d