Leveraging Student Misconceptions to Improve Teaching of Biochemistry and Cell Biology

Οι μαθητές έρχονται στην τάξη των επιστημών με πολλές ιδέες για το πώς λειτουργεί ο φυσικός κόσμος, μερικά από τα οποία δεν ταιριάζουν με την υπάρχουσα επιστημονική γνώση και μπορεί να οδηγούν σε παρεξηγήσεις. Επειδή στην εκπαιδευτική έρευνα φαίνεται πως αυτές οι παρανοήσεις μπορούν να χρησιμεύσουν ως πόροι για μάθηση, οι ερευνητές ανέπτυξαν ένα σχέδιο τεσσάρων σημείων για να αξιοποιήσουν τη γνώση κοινών παρανοήσεων, να βελτιώσουν τη διδασκαλία στην τάξη βελτιώνοντας την εκπαιδευτική εστίαση, παρέχοντας ευκαιρίες για ανακλαστική πρακτική, εφαρμογή πρακτικών βάσει αποδεικτικών στοιχείων και προώθηση της εξερεύνησης των μαθησιακών θεωριών.

Διαβάστε αναλυτικά το εν λόγω άρθρο, όπως προσφέρεται δωρεάν από το The American Biologh Teacher. Πρόκειται για το Travis T. Fuchs, Kevin M. Bonney, Mike Arsenault; Leveraging Student Misconceptions to Improve Teaching of Biochemistry & Cell Biology. The American Biology Teacher 1 January 2021; 83 (1): 5–11. doi: https://doi.org/10.1525/abt.2021.83.1.5

Μπορείτε να ανακτήσετε το άρθρο, πατώντας εδώ.

Αφήστε μια απάντηση

%d